Sprzedaż reklam w mediach

W ciągu ostatnich kilku lat wraz z rozwojem nowych technologii rynek reklamowy doświadczył wielu rewolucyjnych zmian. Marki odchodzą dziś od komunikacji masowej i atakowania klientów licznymi przekazami w myśl wyznawanej do tej pory zasady, że klient dotrze w ten sposób do interesującej go informacji. Reklamodawcy coraz częściej stawiają na spersonalizowany marketing mobilny, wykorzystujący tablety i smartfony jako nośniki informacji.

Dzisiejszy marketing jest interaktywny. Nowe media wykorzystują zaangażowanie klientów, zachęcając ich do wchodzenia w interakcje z marką i dzielenia się swoimi opiniami na temat jej produktów i usług. Jednocześnie rośnie rola marketingu rekomendacji. Wszystko to sprawia, że do odbiorcy docierają tylko te informacje, którymi może być potencjalnie zainteresowany – o czym dana marka doskonale już wie z historii wzajemnych relacji.

Współczesne trendy marketingowe stworzyły w ten sposób nowy rodzaj relacji reklamodawca – klient. Nie dziwi więc fakt, że tradycyjne metody prowadzenia rozmowy handlowej nie przynoszą już oczekiwanych rezultatów. Dla sprzedawcy reklam koniecznością stała się umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami, opartych na zaufaniu, wymianie wiedzy i wzajemnych doświadczeń. Do tego niezbędne są nowe narzędzia i techniki prowadzenia rozmowy sprzedażowej.

Nasza oferta została przygotowana z myślą o zespołach pracowników zajmujących się sprzedażą powierzchni reklamowych w mediach: dziennikach, magazynach, periodykach, wydawnictwach, portalach internetowych, stacjach radiowych czy telewizyjnych.

Proponujemy szkolenie, którego bazą jest wypracowana na rynku irlandzkim autorska metoda oparta na założeniach konsultingu i coachingu w wywiadzie sprzedażowym.

Zadając odpowiednigrze pytania, sprzedawca zwraca uwagę klienta na poszczególne segmenty funkcjonowania jego biznesu. W rezultacie to sam klient dokonuje podczas rozmowy bieżącej analizy działalności swojego przedsiębiorstwa i dostrzega argumenty przemawiające za tym, że jednym ze sposobów podniesienia swojej konkurencyjności na rynku i poprawienia wizerunku jest zainwestowanie w zakup reklamy.

Po rozpoznaniu potrzeb klienta sprzedawca, dzieląc się doświadczeniem z zakresu marketingu, psychologii reklamy i specyfiki działania mediów, wspólnie z klientem wypracowuje koncepcję reklamy, która ma największe szanse przynieść pożądany skutek.

Podczas szkoleń z zakresu sprzedaży powierzchni reklamowych wykorzystywane są nowoczesne metody pracy w grupie, w tym m.in. autorska gra planszowa oraz moduł e-learningowy.

 

Chcesz spróbować swoich sił w sprzedaży powierzchni reklamowych? Zapraszamy do sprawdzenia swoich umiejętności w naszej grze szkoleniowej e-learning.

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Projekt "Radomski Biznes III"

Kontakt

SKILLS FACTORY
ul. Idalińska 52 C
26 – 600 Radom

Email: info@skillsfactory.pl
Tel: 722 039 721

 

 

© 2013 Skills Factory
brain made by 813.pl


Pliki cookies są używane do prawidłowego działania tej strony. Oznacza to, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Więcej informacji Zamknij