Dział sprzedaży

Bycie handlowcem to misja. Dobry handlowiec dysponuje wachlarzem kompetencji, dzięki którym z powodzeniem realizuje cele sprzedażowe. Zna swój produkt i grupę odbiorców – potrafi analizować trendy i zmiany zachodzące na rynku. Z sukcesem stosuje techniki negocjacyjne oraz wie, jak reagować na obiekcje klientów. Zna dobre i słabe strony swoich konkurentów. Nade wszystko jednak potrafi nawiązywać i utrzymywać długotrwałe relacje biznesowe, świetnie się komunikuje, jest dobrym, zorientowanym na cele, graczem zespołowym. Stale się rozwija i poszerza wiedzę sprzedażową.

Jeżeli Twojemu zespołowi brakuje którejkolwiek z ww. umiejętności – zapraszamy do współpracy.

Po przeanalizowaniu celów firmy, systemów sprzedażowych, ocenie zakresów obowiązków pracowników przygotujemy szyte na miarę szkolenie w układzie modułowym.

Proponowane tematy warsztatów:

Kompetencje twarde

  • Techniki negocjacji handlowych.
  • Obiekcje a język perswazji w kontakcie z klientem.
  • Typy klienta.

Kompetencje miękkie

  • Budowanie długofalowych relacji z klientami.
  • Elementy konsultingu w zawodzie sprzedawcy.
  • Asertywność sprzedawcy.
  • Otwarta komunikacja.

Oferta

Nasza oferta skierowana jest do firm, które pragną budować konkurencyjność na rynku poprzez inwestycję w swój największy potencjał – rozwój pracowników.

Coraz więcej firm dostrzega konieczność tworzenia kultury organizacji uczącej się. Instytucje nastawione na ciągły rozwój zauważają bezpośrednią zależność między uzupełnianiem, aktualizowaniem i nabywaniem nowej wiedzy przez pracowników a umacnianiem swojej pozycji na rynku.

Pracownicy dysponujący szerokim wachlarzem kompetencji twardych i miękkich łatwiej osiągają cele indywidualne, zespołowe i strategiczne. Co więcej, wzrost efektywności przekłada się na zwiększenie satysfakcji z wykonywanej pracy, a co za tym idzie –zmniejsza rotację pracowników.

Nasze oferty przygotowywane są w partnerskiej współpracy z klientem. Tylko po zdiagnozowaniu potrzeb szkoleniowych oraz dotarciu do przyczyn problemów jesteśmy w stanie zaproponować rozwiązanie w postaci optymalnego scenariusza szkoleniowego z wyszczególnieniem oczekiwanych w następstwie odbytego treningu zmian w zakresie postaw i umiejętności pracowników.

 

Wierzymy, że zmiana części organizacji przyczynia się do sukcesu całej firmy, a sukces całej firmy wpływa na poszczególne jej części.

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Projekt "Radomski Biznes III"

Kontakt

SKILLS FACTORY
ul. Idalińska 52 C
26 – 600 Radom

Email: info@skillsfactory.pl
Tel: 722 039 721

 

 

© 2013 Skills Factory
brain made by 813.pl


Pliki cookies są używane do prawidłowego działania tej strony. Oznacza to, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Więcej informacji Zamknij