• Włączamy umiejętności  
    i rozwijamy potencjał pracowników
  • Wspieramy dział HR
    dostarczając skuteczne narzędzia zarządzania zasobami ludzkimi
  • Zwiększamy sprzedaż
    budując długofalowe relacje biznesowe
  • Rozwijamy menedżerów
    wyposażając ich w umiejętności przywódcze
  • Sektor pozarządowy
    kreujemy Liderów zmian
  • Coaching indywidualny
    wydobywamy i wzmacniamy potencjał naszych klientów
  • Kształcimy pedagogów
    umiejętnie radzących sobie z wyzwaniami w pracy
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Projekt "Radomski Biznes III"

Kontakt

SKILLS FACTORY
ul. Idalińska 52 C
26 – 600 Radom

Email: info@skillsfactory.pl
Tel: 722 039 721

 
 
Dane przekazywane nam w związku z kontaktem będą wykorzystane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegóły znajdują się w polityce prywatności
 

 

© 2013 Skills Factory
brain made by 813.pl


Pliki cookies są używane do prawidłowego działania tej strony. Oznacza to, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Więcej informacji Zamknij

O nas

SKILLS FACTORY to firma szkoleniowa utworzona w 2013 roku przez grupę trenerów biznesu i coachów z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym, zdobywanym w kraju i za granicą.

Przeprowadziliśmy i koordynowaliśmy setki projektów szkoleniowych dla firm z sektora usług wspólnych (BPO/SSC), grup mediowych, jak również organizacji publicznych: urzędów, uczelni, szkół i organizacji pozarządowych. Mamy również doświadczenie we wspieraniu w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw.

+

Misja

Stawiamy na mistrzostwo osobiste każdego pracownika. Menedżerów wspieramy w procesie stawania się liderami. Pracownikom pomagamy rozwinąć kompetencje, dzięki którym praca zespołowa staje się efektywniejsza. Promujemy kulturę organizacji uczącej się, na bazie której przedsiębiorstwa budują swoją konkurencyjność na rynku, osiągając coraz lepsze wyniki.

Nasze wartości

Co nas wyróżnia

Prowadzimy szkolenia w parze trenerskiej. Wierzymy, że trenerzy, uzupełniając się i wykorzystując odmienne style narracji, zwiększają dynamikę procesu i mają lepszy wgląd w grupę. Dzięki temu uczestnicy otrzymują więcej informacji zwrotnych, skuteczniej zdobywają wiedzę i poszerzają swoje kompetencje. To wszystko sprawia, że proces dydaktyczny jest efektywniejszy oraz wzrasta jakość relacji trenerzy – uczestnicy szkolenia.

Wykorzystujemy nowoczesne metody pracy: studia przypadku, dedykowane gry planszowe, symulacje rzeczywistych sytuacji biznesowych, blended learning (kształcenie zintegrowane) itp., które umożliwiają praktyczną naukę kompetencji biznesowych podczas prowadzonych przez nas warsztatów. Uzupełnienie działań warsztatowych stanowią rzetelne materiały szkoleniowe, zawierające opis konkretnych technik, możliwych do wykorzystania od zaraz w pracy zawodowej.

Na potrzeby klienta patrzymy kompleksowo i długofalowo. Z doświadczenia wiemy, że szkolenia są najbardziej efektywne, jeśli po ich zakończeniu menedżerowie dopingują pracowników do wykorzystywania nowo nabytych umiejętności i wspierają wdrażanie zmian w codziennej pracy. Dostarczamy narzędzi, które pomogą kadrze menedżerskiej monitorować postępy pracowników.

Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje indywidualny raport zawierający opis jego zaangażowania w procesie szkoleniowym, podejmowanych ról w grupie, przejawianych mocnych stron oraz wskazówki do dalszej pracy. Takie podejście przyczynia się do oddolnego budowania kultury organizacji uczącej się i wspiera osiągnięcie celu, jakim jest mistrzostwo osobiste pracowników.

 

Trenerzy

Magda Jelonkiewicz-Bałdys

Trener biznesu i NGO, coach. Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, PR Academy w Dublinie, Szkoły Profesjonalnego Coachingu Instytutu Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego w Krakowie oraz Szkoły Trenerów Biznesu Elżbiety Sołtys Jan Robert Sołtys w Krakowie. Członek Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Biznesu. Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu coachingu i opiekun merytoryczny kierunku w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu. Współpracuje z Grupą Active Change w Krakowie. Specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach z zakresu: rekrutacji i selekcji, budowania i rozwijania zespołów, technik sprzedaży i obsługi klienta. Ma 10 lat doświadczenia zawodowego w kraju i za granicą w strategicznym rozwoju małych i średnich firm, sprzedaży, budowania zespołu oraz współpracy z mediami. Prowadzi indywidualny coaching liderski. Wśród klientów, dla których realizowała usługi w języku polskim i angielskim w ostatnim czasie, znaleźli się: Politechnika Warszawska, Kancelaria Projekty Europejskie, Taxback.com, Polski Express, BFS Finance, AIG Lincoln, KDS, Studio Graficzne 813, Publiczna Szkoła Podstawowa im. Braci Andrzeja i Józefa Załuskich w Jedlance, Przedszkole Publiczne nr 24 w Radomiu, Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Szkoła Językowa „Planeta”, Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży oraz Stowarzyszenia: „Wiosna”, „Polites", „Karuzela”, Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Mieszkańców Wsi Jedlanka „Perspektywy”. Prywatnie interesuje się wielokulturowością i problematyką mniejszości narodowych. Współpracuje z dziennikiem The Irish Times, pisząc artykuły o tematyce społecznej. Uwielbia psy wszelkich ras i maści.

Przemysław Kozak

Psycholog i trener biznesu, administracji publicznej oraz NGO. Absolwent podyplomowych studiów z zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie Warszawskim oraz Szkoły Trenerów Pracowni Psychologicznej Elżbiety Sołtys Jan Robert Sołtys. Licencjonowany trener programu „Spadochron” dla osób poszukujących pracy i zmieniających zawód. Specjalizuje się w obszarach związanych z budowaniem samouczących się organizacji, zarządzaniem zasobami ludzkimi, rozwojem menadżerskim i osobistym. Członek Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Biznesu oraz Zespołu ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw przy Prezydencie m.st. Warszawy. Trener w ramach projektu szkoleniowego Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości „Trener sukcesu”. Klienci, dla których realizował usługi w ostatnim czasie: Pekao SA, Media Markt, Saturn, Test HR, Komisja Nadzoru Finansowego, Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Komenda Główna OHP, Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, Ministerstwo Spraw Zagranicznych (Departament Wdrażania Programów Rozwojowych), Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Szkoła Liderów Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności, PKPP Lewiatan, Stowarzyszenie „Wiosna”, Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych. Interesuje się psychologią osobowości oraz tematyką organizacji samouczących się. Lubi wędrówki górskie i jazdę na nartach.

Anna Komasa

Rekruter, trener, wykładowca. Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych w Chartered Institute of Personnel Development w Londynie z zakresu Employee Resourcing, Learning and Development, Employee Reward, Employee Relations. Specjalizuje się w obszarach związanych z szeroko rozumianą rekrutacją i oceną kompetencji: począwszy od metod rekrutacji, selekcji i oceny potencjału, poprzez rozwijanie talentów w organizacji i ocenę efektywności pracowników, aż po budowanie modeli kompetencyjnych i ścieżek kariery. Posiada kilkunastoletnią praktykę w obszarze doradztwa personalnego, w ramach której prowadziła projekty z zakresu executive search, rekrutacji i selekcji, oceny kompetencji w programach Assessment i Development Centers, programów outplacementowych. Pracowała dla wielu koncernów międzynarodowych i firm lokalnych z branży: stalowej, opakowaniowej, FMCG, chemicznej, materiałów budowlanych, elektrycznej itp.

Michał Wolak

Trener i coach, Konsultant ds. zarządzania jakością. Absolwent zarządzania zasobami ludzkimi w Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Szkoły Trenerskiej w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA w Warszawie oraz studiów podyplomowych z coachingu w Wyższej Szkole Europejskiej im. J. Tischnera. Wykładowca Szkoły Profesjonalnego Coachingu, dyrektor Małopolskiego Oddziału Izby Coachingu. Przez ponad 3 lata pracował w międzynarodowej korporacji jako lider zespołu księgowych, a nastepnie jako trener wewnętrzny, gdzie wyspecjalizował się w prowadzeniu szkoleń dotyczących podnoszenia jakości i efektywności pracy według koncepcji lean management oraz filozofii Kaizen. W swoim dorobku ma ponad 3000 godzin przeprowadzonych szkoleń. Prowadzi coaching osobisty, menadżerski, grupowy oraz projektowy. Prowadzi warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej, Porozumienia Bez Przemocy, umiejętności zarządczych i liderskich oraz filozofii Kaizen. Współpracował z takimi firmami i instytucjami, jak: TVP SA, Redwoods, Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, DGA SA, Akademia Medyczna w Warszawie, Stolbud Włoszczowa, Kopex, Zielona Energia, KZN Bieżanów, Verbis, Kominus, Dubiel Vitrum, Arlekin, Neo-Net, Ban-food, Rothlehner, Capgemini, Angos, Valor, Inbit, Biomed, Instytut Doskonalenia Produkcji, KGHM, Dr. Oetker. Jako trenera interesuje go szczególnie tematyka skutecznej komunikacji, jest gorącym propagatorem podejścia Porozumienie Bez Przemocy. Istotny z perspektywy zawodowej jest dla niego również temat stresu i szeroko pojętej profilaktyki antystresowej.

Magdalena Falkowska

Trener biznesu i NGO, coach. Absolwentka politologii na Uniwersytecie Wrocławskim, Szkoły Trenerów Pracowni Psychologicznej Elżbiety Sołtys Jan Robert Sołtys w Krakowie. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Biznesu. Specjalizuje się m.in. w szkoleniach z zakresu autoprezentacji, budowania wizerunku, technik komunikacji, zarządzania zmianą oraz zapobiegania wypaleniu zawodowemu. Bliskie są jej również tematy z zakresu pracy zespołowej i rozwijania kompetencji liderskich. Powyższe zagadnienia miała okazję zgłębić od strony praktycznej zarządzając przez kilkanaście lat zespołem reporterskim jako wydawca informacyjnego programu regionalnego „Fakty” we wrocławskim oddziale TVP SA. Koordynowała pracę redakcji z antenami ogólnopolskimi TVP SA na stanowisku Koordynatora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Ma ponadto doświadczenie jako prowadząca program lokalnych wiadomości oraz reporterka – sztuka profesjonalnej prezentacji była tym samym istotą jej zawodowego działania przez wiele lat. Przez 3 lata zdobywała doświadczenie w realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. We współpracy z Kancelarią Projekty Europejskie Mirosława Adamczak koordynowała i realizowała projekty szkoleniowe, wśród których wymienić można m.in.: szkolenia dla pracowników z branży hotelarsko-gastronomicznej czy projekt systemowy "Lepsza przyszłość". Obecnie zdobywa uprawnienia coacha wg standardów International Coach Federation w ramach kursu "Coach – certyfikowany kurs coachingu dla mikro- i małych przedsiębiorstw".    Właścicielka trzech kotów. Interesuje się genealogią, lubi przedmioty „z duszą”, zbiera starą porcelanę.

Sławomir Muzioł

Trener, koordynator projektów szkoleniowych, animator projektów lokalnych i międzynarodowych, nauczyciel. Absolwent filologii angielskiej i politologii na Uniwersytecie Szczecińskim oraz Szkoły Trenerów i Doradców Personalnych w Pracowni Psychologicznej Elżbiety Sołtys w Krakowie. Współzałożyciel i sekretarz Stowarzyszenia „Polites". Współpracuje z wieloma międzynarodowymi instytucjami, m.in. Citizens of Europe e.V. w Berlinie i Associazione Alouanur w Turynie. Członek zespołu trenerskiego programu „Make a Connection” Polskiej Fundacji Dzieci i Młodzieży i firmy Nokia. Współtworzy i prowadzi szkolenia w kraju i za granicą z obszarów: kreatywności, przywództwa, budowania efektywnej współpracy w grupie, zarządzania projektami edukacyjnymi oraz wykorzystania innowacji i praktyk z dziedziny edukacji pozaformalnej w szkolnictwie. Prowadzi szkolenia metodami aktywnymi, opartymi na uczeniu się przez doświadczenie, a także metodami typu outdoor. Prywatnie interesuje się mitologią skandynawską, trailerami filmów z lat 80.-90., wojną secesyjną oraz klasycznymi japońskimi motocyklami szosowymi.

Oferta

Nasza oferta skierowana jest do firm, które pragną budować konkurencyjność na rynku poprzez inwestycję w swój największy potencjał – rozwój pracowników.
+

Jak szkolimy?

Oferujemy konsultacje, szkolenia zamknięte dla firm oraz sesje coachingowe dla osób indywidualnych. Celem naszych działań jest wspieranie rozwoju pracowników oraz kadry kierowniczej poprzez poszerzanie wiedzy, ćwiczenie umiejętności i zwiększanie zakresu kompetencji.

+

Analiza potrzeb szkoleniowych

Punktem wyjścia do rozpoczęcia współpracy jest przeprowadzenie szeroko zakrojonej analizy potrzeb szkoleniowych. Ma ona na celu m.in.:

  • przyjrzenie się organizacji jako systemowi współdziałających ze sobą elementów i wyodrębnienie części, która wymaga udoskonalenia.;
  • oddzielenie obszarów, w których możemy wprowadzić zmiany dzięki przeszkoleniu pracowników od tych, które wymagają zmian organizacyjnych na wyższym poziomie;
  • poznanie zakresu obowiązków, celów, motywacji, postaw i zachowań pracowników z grupy docelowej oraz sprawdzenie ich poziomu kompetencji;
  • ustalenie przyczyn problemów oraz określenie, jak długi czas treningu jest wymagany, aby uczestnicy zdobyli nowe kompetencje, dzięki którym będzie mogła zaistnieć pożądana zmiana;.
  • stworzenie podstaw do badania efektywności zaproponowanych rozwiązań.

 

Formy pracy:

  • działania diagnostyczne wewnątrz firmy: ankiety oraz rozmowy z pracownikami i ich przełożonymi, wywiady z pracownikami działu kadr, testy kompetencyjne, audyt wewnętrznych systemów firmy itp.;
  • analiza otoczenia firmy: trendy rynkowe, działania konkurencji, mystery shopping itp.

Wyniki przeprowadzonych badań przedstawiane są klientowi w formie raportu wraz ze wskazówkami dotyczącymi obszarów istotnych dla rozwoju zawodowego pracowników.

Omówienie scenariusza szkoleniowego

Na podstawie przeprowadzonej analizy potrzeb szkoleniowych tworzymy dla klienta wstępny scenariusz szkolenia, które będzie miało na celu wykształcenie w pracownikach umiejętności i postaw niezbędnych do wdrożenia zmian w firmie.

Oprócz treści merytorycznych scenariusz szkoleniowy zawiera sugerowane formy pracy z grupą.

W zależności od potrzeb naszych klientów oferujemy również opiekę nad organizacyjno-‑logistycznymi aspektami szkolenia.

 

 

Przeprowadzenie szkolenia

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są w formie warsztatowej oraz zgodne z zasadami andragogiki i cyklem uczenia się dorosłych Davida Kolba.

Wierzymy, że zachowania uczestników podczas szkolenia odzwierciedlają postawy przyjmowane przez nich w życiu zawodowym. Stanowią one podstawę do wyjaśniania zjawisk zachodzących w grupie i punkt wyjścia do usprawnienia współpracy w zespołach.

Metody pracy:

Wykorzystujemy wachlarz metod uczenia się przez działanie, w tym m.in.:

  • symulacje, odgrywanie ról, „akwarium” – są to doskonałe formy poszerzania posiadanej już wiedzy, nabywania i rozwijania umiejętności niezbędnych do pracy w konkretnym środowisku biznesowym;
  • studia przypadku, artykuły branżowe, raporty stanowią punkt wyjścia do dyskusji na forum, która służy wymianie i aktualizacji wiedzy uczestników;
  • moderacja, metaplan, dyskusja wielokrotna, action learning, burza mózgów – poza ich funkcją kreatywnego poszukiwania rozwiązań dla konkretnych problemów uczestników metody te dają możliwość przyjrzenia się temu, jak przebiega współpraca w grupie;
  • praca indywidualna, testy diagnostyczne, samoocena – najbezpieczniejsza z punktu widzenia uczestnika metoda szkoleniowa, poszerza świadomość indywidualnych mocnych stron, motywuje do dalszego rozwoju;
  • gry planszowe – presja czasu i konieczność współzawodnictwa pomiędzy uczestnikami uwypuklają najczęstsze błędy popełniane w realnych sytuacjach biznesowych. Informacja zwrotna przekazywana na bieżąco na poziomie metafory jest dużo łatwiejsza do przyswojenia. Gry pozwalają uczestnikom stale udoskonalać swoje działania, a tym samym wzmacniają pozytywne wzorce zachowań;
  • e-learning – wykorzystanie e-learningu w połączeniu z tradycyjnym nauczaniem w sali szkoleniowej to przyszłość szkoleń. Nasza firma oferuje tworzenie szkoleń e-learningowych pod konkretne potrzeby klientów.

Ewaluacja

Celem przeprowadzenia ewaluacji programu szkoleniowego jest sprawdzenie stopnia realizacji zamierzonych osiągnięć, czyli określenie jego efektywności. Ocenie poddawane są cztery poziomy wg modelu ewaluacji Donalda L. Kirkpatricka: 1. reakcji – zadowolenia uczestników, 2. uczenia się – podniesienia ich kompetencji, 3. zachowań – zmiany nastawienia uczestników w wyniku odbytego szkolenia oraz 4. wyników – ostatecznych rezultatów uczestnictwa danej osoby w programie szkoleniowym.

Po każdym szkoleniu nasi klienci otrzymują szczegółowy raport zawierający zdiagnozowane wcześniej potrzeby oraz cele szkolenia, opis przebiegu procesu szkoleniowego, raport z ankiet ewaluacyjnych oraz wskazówki dla pracowników dotyczące ich dalszego rozwoju.

Na życzenie klienta możemy przygotować indywidualne raporty dla każdego z uczestników szkolenia. Zawierają one: opisy prezentowanych postaw i zachowań pracownika w trakcie szkolenia, podejmowanych ról w grupie oraz wskazówki do dalszej pracy oparte na analizie naturalnych predyspozycji pracownika.

Sukces usługi szkoleniowej zależy od wspólnego wysiłku firmy szkoleniowej i klienta. Zrealizowane szkolenie będzie tym efektywniejsze, im bardziej uczestnicy będą wspierani przez swoich przełożonych we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i zachęcani do korzystania ze zdobytej wiedzy podczas wykonywania codziennych obowiązków.

 

Case studies

Cel: Zbudowanie od podstaw zespołu sprzedawców w nowo powstałym oddziale firmy.

Cel: Wprowadzenie nowego modelu zarządzania jakością.

Cel: Zintegrowanie pracowników działu administracyjnego i stworzenie systemu współpracy.

Cel: Wyposażenie grona pedagogicznego w techniki i narzędzia służące podniesieniu poziomu inteligencji emocjonalnej, pomocnej w radzeniu sobie z trudnymi uczniami i ułatwiającej efektywną współpracę z rodzicami uczniów.

Cel: Wzmocnienie kompetencji w zakresie profesjonalnej obsługi klienta infolinii ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji trudnych.

Gra sprzedażowa

W scence wcielasz się w pracownika działu sprzedaży reklam w magazynie dla pań. Dzwonisz do ekskluzywnej drogerii, aby zachęcić klienta do zakupu reklamy…

+

 

Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Projekt "Radomski Biznes III"

Kontakt

SKILLS FACTORY
ul. Idalińska 52 C
26 – 600 Radom

Email: info@skillsfactory.pl
Tel: 722 039 721

 
 
Dane przekazywane nam w związku z kontaktem będą wykorzystane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegóły znajdują się w polityce prywatności
 

 

© 2013 Skills Factory
brain made by 813.pl