Bycie handlowcem to misja. Dobry handlowiec dysponuje wachlarzem kompetencji, dzięki którym z powodzeniem realizuje cele sprzedażowe. Zna swój produkt i grupę odbiorców – potrafi analizować trendy i zmiany zachodzące na rynku. Z sukcesem stosuje techniki negocjacyjne oraz wie, jak reagować na obiekcje klientów. Zna dobre i słabe strony swoich konkurentów. Nade wszystko jednak potrafi nawiązywać i utrzymywać długotrwałe relacje biznesowe, świetnie się komunikuje, jest dobrym, zorientowanym na cele, graczem zespołowym. Stale się rozwija i poszerza wiedzę sprzedażową.
Jeżeli Twojemu zespołowi brakuje którejkolwiek z ww. umiejętności – zapraszamy do współpracy.
Po przeanalizowaniu celów firmy, systemów sprzedażowych, ocenie zakresów obowiązków pracowników przygotujemy szyte na miarę szkolenie w układzie modułowym.
Proponowane tematy warsztatów:
Kompetencje twarde
- Techniki negocjacji handlowych.
- Obiekcje a język perswazji w kontakcie z klientem.
- Typy klienta.
Kompetencje miękkie
- Budowanie długofalowych relacji z klientami.
- Elementy konsultingu w zawodzie sprzedawcy.
- Asertywność sprzedawcy.
- Otwarta komunikacja.