Case Studies

Goal: Introduction of a new quality management model.

Goal: to build a sales team in a newly founded branch in Poland.

Goal:To build an efficient team out of the administration department’s employees and also to create a team’s working scheme.

Goal:To develop and strengthen customer service representatives’ (CSRs) competencies for handling phone calls with dissatisfied customers.

Goal: To equip teachers with  tools and techniques that would help them to deal with insubordinate pupils and demanding parents.

The project is co-financed by European Union as part of European Social Fund's Project: "Radom's Business III"

Kontakt

SKILLS FACTORY
ul. Idalińska 52 C
26 – 600 Radom

Email: info@skillsfactory.pl
Tel: 722 039 721

 
 
Dane przekazywane nam w związku z kontaktem będą wykorzystane wyłącznie w celu obsługi zapytania. Szczegóły znajdują się w polityce prywatności
 

 

© 2013 Skills Factory
brain made by 813.pl


Pliki cookies są używane do prawidłowego działania tej strony. Oznacza to, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Więcej informacji Zamknij