Nasza oferta została przygotowana z myślą o zespołach pracowników zajmujących się sprzedażą powierzchni reklamowych w mediach: dziennikach, magazynach, periodykach, wydawnictwach, portalach internetowych, stacjach radiowych czy telewizyjnych.

Proponujemy szkolenie, którego bazą jest wypracowana na rynku irlandzkim autorska metoda oparta na założeniach konsultingu i coachingu w wywiadzie sprzedażowym.

Zadając odpowiednigrze pytania, sprzedawca zwraca uwagę klienta na poszczególne segmenty funkcjonowania jego biznesu. W rezultacie to sam klient dokonuje podczas rozmowy bieżącej analizy działalności swojego przedsiębiorstwa i dostrzega argumenty przemawiające za tym, że jednym ze sposobów podniesienia swojej konkurencyjności na rynku i poprawienia wizerunku jest zainwestowanie w zakup reklamy.

Po rozpoznaniu potrzeb klienta sprzedawca, dzieląc się doświadczeniem z zakresu marketingu, psychologii reklamy i specyfiki działania mediów, wspólnie z klientem wypracowuje koncepcję reklamy, która ma największe szanse przynieść pożądany skutek.

Podczas szkoleń z zakresu sprzedaży powierzchni reklamowych wykorzystywane są nowoczesne metody pracy w grupie, w tym m.in. autorska gra planszowa oraz moduł e-learningowy.

 

Chcesz spróbować swoich sił w sprzedaży powierzchni reklamowych? Zapraszamy do sprawdzenia swoich umiejętności w naszej grze szkoleniowej e-learning.